Lednica 2018


Są miejsca, do których wracamy co jakiś czas. Żeby poczuć się lepiej, żeby przypomnieć sobie jak to kiedyś było, żeby odżyły dawne wspomnienia, minione emocje. Aby poczuć coś, co czuło się w danej chwili. Magię, która dotykała dogłębnie nie tylko nas samych, ale i ludzi wokół. Magię, którą wyczuć można było w powietrzu.
Pola Lednickie to z pewnością nie miejsce spotkania młodzieży, która modli się na baczność. Tańce? Śpiewy? No dobrze, ale o Bogu? Przy tym w ogóle można się dobrze bawić? Że niby ja mam cały dzień wielbić Boga? Stać w słońcu w polach, gniotąc się w tłumach ludzi? Przecież to nie dla mnie.
Jest powód, dla którego są to właśnie tłumy. Nie, nie wszyscy stamtąd kończą w zakonie. Nie, nikt Cię tam do niczego nie zmusi. Nie chcesz to nie jedź - Ty tracisz. Tracisz szansę na czas spędzony ze wspólnotą, z ludźmi, którzy są tak pozytywnie nastawieni do życia, tak energiczni i tak 'zajarani' Bogiem, że cóż...tak, nawet TY pożałujesz, że Cię tam nie ma.
Nie każdy wie, że oazy, pielgrzymki czy właśnie takie spotkanie to tak naprawdę radość i pasja. Pasja, którą zarażają mijane, nieznane osoby. Właśnie na takich wyjazdach czuć obecność Boga między ludźmi. Kiedy stoisz wśród tłumu o 2 w nocy i po prostu chwalisz Pana, cieszysz się, że tam jesteś, właśnie tam. Nie w domu w wygodnym łóżku. Ale właśnie tam. I potrafisz docenić tę chwilę.
Czy Pola Lednickie to miejsce, do którego chcę wracać? Tak, Pola Lednickie to z pewnością miejsce, do którego chcę i będę wracać w przyszłości.

Komentarze

  1. Nigdy nie byłam na takim wydarzeniu, aczkolwiek liczę, że niebawem to się zmieni! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest genialne miejsce, w tym roku byłam tam 5 raz. Niesamowite przeżycia <3
    Zapraszam do mnie
    http://maybe27e.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam okazji tam być, nawet nie zdawałam sobie sprawy jak takie wydarzenia wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie takie wydarzenia mają za dużo ludzi... No i jest nieco za głośno, bo to w końcu logicznę. Cieszę się jednak, że Tobie się podobało.
    Pozdrawiam,
    Kasia z CZARNO NA KREATYWNYM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzi faktycznie dużo, ale dobra organizacja robi swoje i nie męczy to tak bardzo, jak może się wydawać, pozdrawiam:)

      Usuń

Prześlij komentarz