Za zamkniętymi drzwiami - B.A. Paris - recenzja


Autor: B.A. Paris
Tytuł: Za zamkniętymi drzwiami
Tytuł oryginalny: Behind Closed Doors
Wydawnictwo: Albatros
Liczba stron: 301

"[...] nic nie pozbawia nas sił równie skutecznie jak strach."

Perfekcyjne małżeństwo, perfekcyjne życie - piękny, duży dom, wymarzone wakacje, dobrze płatna praca dająca sławę. Czy istnieje jednak możliwość, że to wszystko nie jest prawdą? Czy to wszystko nie brzmi zbyt dobrze? Taki obrazek widzą znajomi, przyjaciele, ale jak to wygląda naprawdę?

Za zamkniętymi drzwiami to historia małżeństwa z pozoru idealnego - Jack i Grace wszędzie chodzą razem, są nierozłączni. On - przystojny, bogaty, z nienagannymi manierami, ona - czarująca, elegancka, elokwentna. Można rzec, że pasują do siebie idealnie, jednak czy to nie brzmi zbyt pięknie? Spostrzegawcze osoby zauważą kraty w oknach, ciągłą obecność męża przy żonie, osaczenie, strach w oczach kobiety. Lecz czy ich myśli długo tkwią w podejrzeniach? 

Muszę przyznać, że postawiłam tej książce wysoką poprzeczkę. Jej opis od samego początku mnie zaciekawił i nie mogłam się doczekać kiedy w końcu będę mogła zacząć poznawać historię małżeństwa idealnego. Niestety, dreszczyk emocji, którego oczekiwałam nie pojawił się ani na małą chwilę. 

Historia sama w sobie jest ciekawa i naprawdę dobrze napisana. Tę pozycję po prostu połyka się w całości. Nie trzeba odkładać jej na moment, żeby przetrawić informacje, uspokoić się. Ją się po prostu dobrze czyta.

Nie spoilerując powiem, że warto przeczytać ją do końca. Nie ma wielkiego wow, nie trzyma w napięciu, ale zakończenie... Po prostu chwyta za serce.

Ocena:
7.5/10

Komentarze

  1. Lubię takie lekkie książki, może po nią sięgnę i przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam ją i naprawdę bardzo mi się podobała. Również z całego serca polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz