WYŚLIJ KARTKĘ NA SPECJALNĄ OKAZJĘ! I bez okazji!:)


Kojarzycie stronę marzycielskapoczta.pl?

Nie?

A więc nigdzie nie odchodźcie, bo być może dzięki Wam ktoś  będzie miał lepsze święta. Będzie miał siłę do dalszej walki, nie podda się.


Marzycielska poczta to strona, na której znajdują się adresy i szczegółowe informacje o dzieciakach. Zarejestrowały się tam, aby ludzie mogli bliżej je poznać, wysłać im kartki itp.


Zbliżają się święta. Choinka, rodzinna atmosfera, pewnie wielu z Was będzie pielęgnować tradycje związane z tym okresem. A teraz wyobraźcie sobie osoby, które często swoich świąt nie mogą spędzić w domach. (Inne uroczystości takie jak urodziny niestety nie znają wyjątków.)

Dzieciaki zarejestrowane w Marzycielskiej poczcie to zazwyczaj osoby chorujące od zawsze. Święta spędzają w szpitalach. Każdego dnia muszą zmagać się z kilkugodzinną rehabilitacją.
Ale po co ja Wam to w ogóle mówię?
Jest wiele osób, które lubią wysyłać listy czy ręcznie robione kartki, jednak nie mają do kogo. A to jest właśnie świetna okazja! Macie możliwość uszczęśliwienia kogoś, okazania dobrego serca. To takie proste, wystarczy chwila cierpliwości i czasu. Mi sama myśl uśmiechniętego dzięki mnie dziecka przynosi radość. Nie trzeba wiele.

Wiem, że moje kartki nie są idealne, mogłyby być o wiele lepsze. Widać ich niedoskonałości, rzeczy, które mogłam zrobić ładniej. Ale wiecie co? Starałam się. Miałam dobre intencje. Mimo, że zrobiłam ich o wiele więcej, myślę, że tyle zdjęć to i tak dużo na tak krótki post. Takie kartki wysyłam już od kilku lat i mam z tego wielką satysfakcję! Może kogoś z Was zmotywuję, zainspiruję do stworzenia podobnych i wysłania podopiecznym tej strony? 
Liczę na to, że chociaż jedno z Was choćby rozważy wysłanie kartki któremuś z dzieci.







Komentarze

  1. Bardzo fajna akcja, chętnie zajrzę po szczegóły :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś uwielbiałam robić sama kartki świąteczne. Twój wpis mi o tym przypomniał i chyba do tego wrócę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, mam nadzieję, że uda ci się coś stworzyć, cel szczytny! :D

      Usuń
  3. Niestety ludzie coraz rzadziej wysyłają kartki, a to taki piękny zwyczaj... Są dużo bardziej wartościowe, niż szablonowe smsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, myślę tak samo! Już nawet nie mówię o tych ręcznie robionych. Nawet taką kupioną w sklepie miło jest dostać, pozdrawiam!:)

      Usuń

Prześlij komentarz