BookAThon 2017 - edycja letnia

UWAGA! UWAGA!
Proszę o werble...
Tak! To właśnie ten czas. Wreszcie nadeszły chwile, na które wielu z nas czekało.  Oczywiście, mowa o BookAThonie. 


Dla niewtajemniczonych:

BookAThon to tygodniowy czytelniczy maraton organizowany co pół roku - w czasie wakacji i ferii zimowych. Prowadzą go trzy blogerki: Ewelina Mierzwińska, Anita z Book Reviews by Anita i Karolina z The Carolina's Book

7 ciekawych wyzwań i 6 książek do przeczytania. TEGO NIE MOŻNA PRZEGAPIĆ.
Tego lata rozpoczyna się 3 lipca. W poniedziałek, 10 lipca, odbędzie się podsumowanie wydarzenia na Facebook'owej grupie
W tej edycji dziewczyny przygotowały dla nas kilka niespodzianek. Jedną z nich są urocze, bezpłatne zakładki do pobrania. 


Tegoroczne wyzwania:


PRZECZYTAJ

03.07. książkę, w której ważną rolę odgrywają zwierzęta,
04.07. książkę o przyszłości,
05.07. złą książkę,
06.07. książkę, która jest biografią,
07.07. książkę, która porusza temat tabu,
08.07. książkę zekranizowaną w 2016 lub 2017 roku, 
09.07. w sumie co najmniej 1500 stron.


Książki, które wybrałam:


Poniedziałek - "Folwark zwierzęcy" G. Orwella, "O zajączku Filipie, który ze strachu dokonał wielkich czynów" Elżbiety Zubrzyckiej oraz "Szelmostwa lisa Witalisa" Jana Brzechwy


Postawiłam na klasykę (Folwark), jednak nie jest to tomidło, nad którym spędzę cały dzień, więc zdecydowałam się przeczytać jeszcze dwie krótkie bajki.



Wtorek - "Rok 1984" G. Orwella
Można powiedzieć, że to przeszłość, to już przecież było. Jednak za czasów pisania tej książki, to własnie była przyszłość. Uważam to za ciekawe rozwiązanie.



Środa - "Rok w Poziomce" Katarzyny Michalak.
W serii Złych Książek Pawła była to powieść, która rozbawiła mnie najbardziej. Postanowiłam zmierzyć się ponownie z twórczością tej pani. Zapewne drugi i ostatni raz.


Czwartek -"Sophia Loren - Życie po włosku" Krzysztofa Żywczaka oraz "Łapa w Łapę" Kamili Łapickiej

Nie miałam pomysłu na biografię, którą mogłabym przeczytać, więc zdałam się na polecenie pani z biblioteki. Książka cienka i zawiera obrazki, dlatego postanowiłam przeczytać jeszcze jedną biografię. Już miałam przyjemność kiedyś z nią obcować, jednak byłam tak miło zaskoczona, wręcz zachwycona, że z okazji tegorocznego wyzwania postanowiłam ją sobie odświeżyć. Biografia genialnego aktora, mojego idola.



Piątek - "Zakonnice odchodzą po cichu" Marty Abramowicz
Myślę, że ta książka mówi o czymś bardzo ważnym, o czymś na co się tak naprawdę nie zwraca uwagi. Chcę przybliżyć sobie ten temat. Mam nadzieję, że nie pożałuję.

Sobota - "Chata" Williama P. Young'a
Na zakończenie BookAThonu zostawiłam sobie książkę, na którą najbardziej czekam, właściwie już od dawna. Jestem jej bardzo ciekawa i mam co do niej duże oczekiwania. 


Łącznie przeczytanych 1739 stron.


Wszyscy mogą wziąć udział! Dlaczego więc nie ty?  

Zapraszam na mojego blogowego instagrama: alkar.pisze

Komentarze

  1. Wybrałaś fajne ksiazki, mam nadzieję że Ci się uda i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych książek przeczytałam Chatę. Rok 1984 próbowałam. Jednak fabuła mnie przygniotła nudą. Pozostałych nie znam.
    Wyzwanie ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby obie pozycje przypadły mi do gustu! Mam nadzieję, że się nie wynudzę, pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Ksiązki bardzo ciekawe! Życzę powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz