Pierwsze urodziny bloga!


Cześć! 

Dzisiejszy post będzie nieco inny od tych, które znajdziecie tutaj zazwyczaj. Właściwie nie będzie miał większego sensu, jednak chciałabym Wam powiedzieć coś ważnego.

30 kwietnia 2017 roku (tak, tak, wiem, że już minęła połowa kolejnego miesiąca) opublikowałam tutaj swoją pierwszą recenzję. Liczę początek od tego dnia, ponieważ mimo, że wcześniej też pisałam posty - pierwsza moja publiczna opinia była jakimś przełomem. Momentem, kiedy postanowiłam wziąć to na poważnie, skupiając się na jakości, nie wyświetleniach. Była i wciąż jest to taka pewnego rodzaju lekcja systematyczności, której swoją drogą zawsze mi brakowało. 

Ktoś może powiedzieć, że przecież rok to nic. Może i tak, jednak ja przez ten okres czasu naprawdę poprawiłam swój warsztat pisarski. Sama dostrzegam różnicę między pierwszymi wpisami, a tymi ostatnimi. Cieszę się, że wytrwałam i wciąż mam chęci do dalszego prowadzenia tego bloga. 

Cieszę się, że wciąż mam coraz to nowsze pomysły, dzięki którym nie tylko poznam się z nowymi formami wypowiedzi, ale i urozmaicę nieco swoje posty. Mimo, że to tylko rok, ja jestem z siebie dumna! Doceniajmy nawet te najmniejsze sukcesy! To był dobry rok. To był dobry dzień.

Dziękuję, że jesteście! 





Komentarze

  1. Super! Rozwijaj się dalej kochana o rób to co kochasz, a w takim tempie miną prędko kolejne lata bloga. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję! :D
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Super! Trzeba doceniać takie małe-duże sukcesy :) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwijaj się dalej i spełniaj swoje pasje ;) świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Rozwij się dalej kochana :*
    Pozdrawiam weronka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje, roczek wydawałaby się, że to całkiem niewiele, a tak nie jest, dwunastomiesięczna działalność w blogosferze to kawał czasu :)
    Życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu swojego internetowego zakątka!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję. Mam nadzieję, że z roku na rok będzie coraz lepiej :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. 8 czerwca mój blog też będzie obchodził 1 urodziny :)
    gratuluje Ci z całego serduszka tak wielkiego sukcesu i życzę go jeszcze więcej :)
    pozdrawiam <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja także Ci gratuluję i życzę dalszych sukcesów!
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
  7. Mój blog roczek obchodził 10 marca. Wspaniałe uczucie. Serdecznie gratuluję Ci wytrwałości i życzę Ci jej jeszcze więcej, by Twoja praca przetrwała kolejne lata ^^

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz